Re: Ratunku! Padniety dysk!!!

Autor: Gregorek (Gregorek_at_skrzynka.pl)
Data: Tue 24 Jul 2001 - 08:44:39 MET DST

> jeszcze nie wiesz :))
>
> http://support.microsoft.com/support/kb/articles/Q265/2/30.ASP

Witam!
Nie tak dawno, po krótkiej ze mną dyskusji FastViper, który wprowadził ten
brzydki zwyczaj z sysmulowaniem załącznika poprzez begin itd., zrezygnował
uznając, iż ta technika może zostać użyta do przemycenia prawidziwego
wirusa.
To nieważne czy macie prawidziwy załącznik czy tylko celowo udajecie, że
taki jest. Ważne jest to, co ja i inni widzą,, bo chyba po to piszecie na
grupę, aby czytać Wasze listy, a nie bać się ich. Trochę to podobne do
telefonicznych alarmów bombowych: wiadomo, że są fałszzywe, lecz postępuje
się tak jakby były prawdziwe.
Zabawa kosztem innych zawsze odbija się na poomysłowdawcy.
Gregorek
PS. Przepraszam, że piszę do Ciebie, ale chciałbym umieścić to w wątku, a
tamten list ma załącznik, bo moja przeglądarka tak to widzii.