TV-out i przydźwięk sieci

Autor: Leslaw Oprowski (loprowski_at_tpn.pl)
Data: Mon 23 Jul 2001 - 18:46:53 MET DST

Mam kartę GeForce 2MX modelNVG11Ai wysyłam obraz z DVD na TV - i na
ekranie jest widoczny przydżwięk sieci -poziomo faluje ekran. Kumpel
gdy to zobaczył - powiedział że mam nie uziemiony w sieci komputer.
założyłem gniazdko z bolcem, uziwemiłem, kupiłem lestwę
przeciwzakłóceniową i ------ dopiero teraz zobaczyłem przydźwięk sieci -
nie da się oglądać - konia z rzędem dla tego co mi pomoże wyjaśnic o co
tu właściwie chodzi? - (kabel przesyłowu z wtykiem euro do TV oczywiście
ekranowany)-
Lesław