Re: Ratunku! Padniety dysk!!!

Autor: Wojtek Kułażyński (muciass_at_2com.pl)
Data: Thu 26 Jul 2001 - 22:26:50 MET DST

Użytkownik "Gregorek" <Gregorek_at_skrzynka.pl> wystukal na grupie:

> Witam!
> Nie tak dawno, po krótkiej ze mną dyskusji FastViper, który wprowadził ten
> brzydki zwyczaj z sysmulowaniem załącznika poprzez begin itd., zrezygnował
> uznając, iż ta technika może zostać użyta do przemycenia prawidziwego
> wirusa.

Naprawde tak myslisz? Jestem innego zdania, ale moze cos w tym jest :)

> To nieważne czy macie prawidziwy załącznik czy tylko celowo udajecie, że
> taki jest.

Ja nic nie udaje. Chcialem sobie napisac w sigu kolejna, 5 linie.
Dopuszczalne sa tylko 4 wiec OE mnie ukaral i zamiast tego wysyla jakies
zalaczniki. Ja naprawde nie wiem o co chodzi :)

> Ważne jest to, co ja i inni widzą,, bo chyba po to piszecie na
> grupę, aby czytać Wasze listy, a nie bać się ich.

Mysle ze bac nalezy sie spammerów i tego typu bydła. Swoja droga widza to
tylko uzyszkodnicy OE, wiec nie mow za innych!

> Trochę to podobne do
> telefonicznych alarmów bombowych: wiadomo, że są fałszzywe, lecz postępuje
> się tak jakby były prawdziwe.

Jasne. Pomysl, gdyby naprawde tak bylo to po co marnowac kase na
sprawdzenie? Sugerujesz ze jak zadzwonie i powiem ze zabije wszytskich ludzi
na ziemi, to prawdopodobienstwo jest identyczne, czyli IYO zerowe??

> Zabawa kosztem innych zawsze odbija się na poomysłowdawcy.

Jaka zabawa? Radze zmienic czytnik, albo nie zajmowac sie takimi pierdolami
jak ta!

> Gregorek

MuCiAsSeK

> PS. Przepraszam, że piszę do Ciebie, ale chciałbym umieścić to w wątku, a
> tamten list ma załącznik, bo moja przeglądarka tak to widzii.

Wybaczam :)

A zreszta cala ta dyskusja NTG.

BTW: Zgodnie z zyczeniem nie wysylam w tym liscie ultra hakerskiego vira!

--
Pozdroofka:
               Muciass Ass        muciass_at_2com.pl