Autor: Czarek Gorzeński (czarek_at_szanty.art.pl)
Data: Mon 23 Jul 2001 - 18:09:22 MET DST
W wiadomości <9jf4u2$j6e$1_at_news.tpi.pl> *trzmiel* pisze:
>
> Użytkownik "Czarek Gorzeński" <czarek_at_szanty.art.pl> napisał w wiadomości
> news:slrn.pl.9lm3j7.s0.czarek_at_Czarek.Gorzenski...
>> Napisałeś(łaś):
>> > HINT: Sprzedawca przed zakupem obieca ci wszystko :) A po sprzedazy
> bedzie
>> > sie poczuwal tylko do tego co zagwarantowal ci NA PISMIE.
>> Raczej do tego, do czego zobowiązuje go rękojmia (czyli odpowiedzialność
>> sprzedawcy względem klienta). Za gwarancję odpowiada gwarant, chociaż
>> oczywiście zdarza się, że jest on tożsamy ze sprzedawcą.
> ale mi chodzi o ominiecie sprzedawcy i jego gwarancji i zwrocenie sie do
> producenta, lub jego glownego przedstawiciela w danym kraju.
Ja _rozumiem_ o co Ci chodzi, ale _nie odpowiadałem_ na Twój post. To, czego
dotyczyła moja odpowiedź, masz zacytowane powyżej.
A co do postu na który teraz odpowiadam to trudno mi się ustosunkować - nie
zadałeś pytania. :)
Pozdr
-- Czarek Gorzeński mailto:czarek_at_szanty.art.pl GG:77922 -=-=-=-=-=-=-=-=-=- Największy zbiór szant w Polsce http://szanty.art.pl/ Pszemol: Probuje sie polaczyc z krakow.irc.pl i dostaje taki "error". -=- Piotr Kucharski: Botom na irca wstęp wzbroniony.
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 22:29:38 MET DST