bady na twardym

Autor: Lech (lechl_at_poczta.fm)
Data: Mon 23 Jul 2001 - 12:09:41 MET DST

Cześć,

Mam pytanko. Po nabyciu nowego dysku, starego Quantuma 12GB włożyłem do
kieszeni. Zauwazylem, ze dysk ten wydaje jakies dziwne odglosy, ale moglo to
byc zludzenie, bo w kieszeni go lepiej slychac. Zadarzylo mi sie dwa razy
wyjac kieszen gdy komp byl wlaczony. Pozniej zauwazylem ze po formacie dysku
jest na nim okolo 1GB bad sektorow (tzn. program ich nie pokazal, ale taki
obszar byl zajesty na nowo sformatowany dysku), pozniej po dwoch scandiskach
pod w2k tej zajetej powierzchni zostalo kilkadziesiat mega. Czy jest szansa,
zeby ten dysk zupelnie przywrocić do zdrowia i jakim programem?

Pozdro,
Lech