Windows XP + AMD = same problemy

Autor: pryzma (pryzma_at_go2.pl)
Data: Mon 23 Jul 2001 - 07:55:39 MET DST

Witam!
Mam same problemy z cholernym AMD Athlon 1,2 + MSI K7Turbo LE (bez RAID-a)
na systemie XP. Instalowałem go w weekend z 15 razy i zawsze jakies
problemy.Po zainstalowaniu Via packa 4.23 i bez niego jest to samo. System
znajduje Via SCSI kontroler szuka sterów na płycie i nic. Cos mi nie pasują
stery do Sound Blastera Liva, po instlacji tez jakieś problemy z zamykaniem
systemu i zwisy kompa. Po zainstalowaniu WinOnCd 3.7 lub 3.8 nie widzi
nagrywarki. Nie wiem co jest grane? Czy Xp nie chodzi na AMD? Czy jest taka
osoba, która nie ma problemów z tym zestawem? Czy XP tylko gryzie sie u mnie
z AMD? Skąd wziąć te cholerne stery do "SCSI"? System instaluje sie bez
problemu ale stery i programy rozpie******ą wszystko. Może sa jakies
wskazówki jak sie instaluje na tym gównie AMD. Dodam, że instalowałem XP na
Abicie BX + Celeron 500 i chodzi bez problemu. Już mnie szlag
Będę wdzięczny za jakąkolwiek wskazówkę
pozdrawiam
pryzma