Re: Windows XP + AMD = same problemy

Autor: Wit (wit_at_klub.chip.pl)
Data: Mon 23 Jul 2001 - 09:11:54 MET DST

Użytkownik "pryzma" <pryzma_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Mam same problemy z cholernym AMD Athlon 1,2 + MSI K7Turbo LE (bez RAID-a)
> na systemie XP. Instalowałem go w weekend z 15 razy i zawsze jakies
> problemy.Po zainstalowaniu Via packa 4.23 i bez niego jest to samo. System
> znajduje Via SCSI kontroler szuka sterów na płycie i nic. Cos mi nie
pasują
> stery do Sound Blastera Liva, po instlacji tez jakieś problemy z
zamykaniem
> systemu i zwisy kompa. Po zainstalowaniu WinOnCd 3.7 lub 3.8 nie widzi
> [...]
Hi
D750 ECS K7VZA TNT II PRO 256 MB
D650 MSI 6340 GF2MX-400 196 MB
dziła i instaluje się bez problemu z 4in1 i bez.
Może twoja płyta jest jakaś dziwna.
Co do instalacji to wreszcie Windows mnie zadziwił. Wkładam płytę z instalką
i po ok 1h system działa bezproblemowo. Żadnych sterów, wszystko sam
rozpoznaje - super
Wit