Re: abit BX6 rev 2.0 + celeron2 800 - problem

Autor: macgyver (macgyver_at_konin.lm.pl)
Data: Mon 23 Jul 2001 - 08:23:34 MET DST

przejściówka jest ustawiona na automatyczne ustawienia, po wykryciu dyskow i
przeliczeniu pamieci, bios wypisuje komunikat o tym ze ustawienia dotyczace
procesora ie pozwalaja na poprawna prace. w soft menu ustawilem na "user
define" i fsb =100mz mnoznik na 8x .. reszta parametrow jak przy cel
300A_at_450 mialem..
Celeron 600 bedzie chodzil chyba na tej plycie bo to jest wczesniejszy model
od tego celka 800 ..
pozdr.

Użytkownik Gregorek <Gregorek_at_skrzynka.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9jc3o6$sdf$1_at_news.onet.pl...