Re: OE - pozostawianie wiadomości na koncie

Autor: Dawid Adamczyk (Dawid.Adamczyk_at_inetia.pl)
Data: Sun 22 Jul 2001 - 23:57:47 MET DST

Użytkownik "raku" <raku_at_prz-rzeszow.pl> napisał w wiadomości
> [...]
^^^^^^^

> polskiego
> ^^^^^^^
>
> o wilku mowa... chyba się już rzuciło...
>
> czy kolega, jak sie juz tak wymądrza może mi wyjaścić znaczenie słowa
> "plonk"
wcale się nie wymądrzam po prostu uważam że mam takie samo prawo tłumaczyć
komuś jego błąd (który mnie naprzykład denerwuje i staram się poprawiać
ludzi jeśli ten błąd językowy robią) podobnie jak Szanowny Kolega Krzysztof

> ... oraz zapamiętać, że pl.comp.pecet jest naprawdę grupą sprzętową, a nie
> żłobkiem dla nieumiejących sie posługiwać komputerem (i leniwych)
> internautów
Ja to wszystko rozumiem ale to nie upoważnia nikogo do popełniania błędów
językowych.

> Krzysztof bezskutecznie próbuje to tłumaczyć wszystkim, odkąd jestem na
tej
> grupie (a jest to już dość długi czas)
I chwała mu za to problem w tym że nie każdy ma widocznie odpowiednie
zdolności intelektualne do zrozumienia tychże tłumaczeń.

Pozdrawiam
Dave