Re: Cicha obudowa

Autor: Tawrosz Piaskowy (gero_at_box43.pl)
Data: Sun 22 Jul 2001 - 21:47:48 MET DST

Użytkownik "mizs" <dedeusz_at_pf.pl> napisał w wiadomości
> enlight 72xx, przede wszystkim jest 'pelnowymiarowa', chodzi
> mi o glebokosc tzn. nie ma problemow z cdromem albo kieszenia hdd,
> ktorej nie da sie zamontowac bo koliduje z plyta glowna na nizszych
> miejscach montazowych.
Az tak rozowo nie jest ;-)))
Mam 7237D i plyte Abita KT7. Chcialem zainstalowac kieszen standard
Adax w najnizszej kieszeni - kabelek UDMA 66 tylko na to pozwalal.
No i nie wlazla - musialem jej odrabac kawalek "zbednego" plastiku.
Wtedy weszla - ale gdybym mial plyte z Raidem to niestety guzik
by to dalo bo ta z Raid'em tam akurat ma Zlacza na HDD.
No ale moze to ta moja plyta jest jakas nie wymiarowa?:))

> Napedy montuje sie na szynach, bardzo fajny pomysl i wygodny.
Fajny i wygodny do momentu montazu kieszeni na HDD.
Pozatym zeby CD nie wpadal w wibracje musialem podlozyc papierek :)))

> Jest z pancernej blachy, ciezka jak diabli.
Mialem kiedys obudowe ciazka jak diabli i z blachy chyba 2 razy grubszej,
przy niej Enlight wyglada jakby go robili z konserwy. No ale i ta stara
byla AT i musiala odejsc :)).
Ale blacha enlighta jest o niebo lepsza niz stosowana w towerkach za 90
czy 100zl z gieldy. Tamte maja taka blache ktora jest prosta dopiero
po przykreceniu plyty glownej.

> Moja przezyla juz zalanie mieszkania,
> pracujacy komputer stal 1-2 cm w wodzie ;))
Jakbys mial plyte microAtx to moglby wiecej :)))

Ogolnie Enlight ma fajny zasilacz i jak dla mnie wyglad - nie wyglada jak
choinka. Ale wcale nie jest az tak funkcjonalna i cicha zeby ja brac w
ciemno bez rozeznania. Ciche obudowy mamy na polibudzie w jednej pracowni.
Jakies do komputerow NTT - gdyby tam byly enlighty to bylby niezly szum.
Tyle ze te NTT przy montazu czegokolwiek sa podobno koszmarne.

Pozdrawiam TP