Autor: Czarek Gorzeński (czarek_at_szanty.art.pl)
Data: Sun 22 Jul 2001 - 20:04:27 MET DST
Na grupę _pl.comp.pecet_ *Witek Prytek* wysłał wiadomość o treści:
> Padles ofiara lenistwa (swojeg i/lib sprzedawcy) - nie doczytales karty
> gwarancyjnej
LOL, nie-leniwy sprzedawcy czytają klientwi karty gwarancyjne? ;->
> W przypadku gwarancji producenta na karcie gwarancyjnej (osobnej karcie
> gwarancyjnej producenta) masz informacje jak i gdzie nalezy zglaszac
> reklamacje.
Dokładnie. Tak samo jak przy gwaracji, np. dystrybutora.
> Mozesz tez oddac do sklepu - jak sa mili MOGA wyslac towar za ciebie, ale
> NIE_MUSZA
A czasami są mili i wyślą, po czym wystawią Ci rachunek za usługę.
> W przypadku produktow OEM masz TYLKO gwarancje sprzedawcy (Oryginal
> Equipment Manufacturer).
> Jak kupiles w sklepie "Krzak s.c.", ktory padl to masz przechlapane :-)
Masz także rękojmię. Zresztą nie tylko w tym, ale w obu przypadkach. I to
ona często jest najkorzystniejszym wyborem.
Pozdr
-- Czarek Gorzeński GG:77922 d. Internetowy Śpiewnik Gitarowy -=-=-=-=-=-=- mailto:czarek_at_szanty.art.pl http://spiewnik.gitarowy.prv.pl/ Nazywanie papugi zwierzeciem jest po prostu smieszne. -=- -=- -=- (C) Expert
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 22:29:30 MET DST