Re: pamięci OEM

Autor: Witek Prytek (witekp_at_erb.pl)
Data: Sun 22 Jul 2001 - 18:46:54 MET DST


Użytkownik "Michał" <zibi_at_grafik.3d.pl> napisał w wiadomości
news:3b5adf3a$1_at_news.vogel.pl...
>
> Użytkownik "JFK" <jfk_at_okg.gdynia.pl> napisał w wiadomości
> news:9jcock$bp2$1_at_korweta.task.gda.pl...
> za gwarancje na oem odpowiada sklep ktory ci sprzedaje a za boxy odpowiada
> producent
> =================================
> za gwarancje odpowiada SPRZEDAWCA !!!
> nie ma rozgraniczenia czy sprzet kupiłes w sklepie detalicznym, u
producenta
> w sklepie firmowym czy tez u dystrybutora.
> Ty swoja wypowiedzia sugerujesz jakoby produkt typu BOX po uszkodzeniu w
> okresie gwarancyjnym nalezałoby dostarczyc do producenta. Tymczasem
produkt
> ten dostarczacz do miejsca zakupu a nie odrazu do producenta. I to juz
potem
> problem sprzedawcy co zrobi z własciwym towarem.

Padles ofiara lenistwa (swojeg i/lib sprzedawcy) - nie doczytales karty
gwarancyjnej
W przypadku gwarancji producenta na karcie gwarancyjnej (osobnej karcie
gwarancyjnej producenta) masz informacje jak i gdzie nalezy zglaszac
reklamacje. Czasem wysylasz to gdzies do "cyntrali" czasm masz wyznaczone
punkty serwisowe.
Mozesz tez oddac do sklepu - jak sa mili MOGA wyslac towar za ciebie, ale
NIE_MUSZA

W przypadku produktow OEM masz TYLKO gwarancje sprzedawcy (Oryginal
Equipment Manufacturer).
Jak kupiles w sklepie "Krzak s.c.", ktory padl to masz przechlapane :-)



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 22:29:30 MET DST