Re: wieczysta gwarancja

Autor: Witek Prytek (witekp_at_erb.pl)
Data: Sun 22 Jul 2001 - 18:52:29 MET DST


Użytkownik "trzmiel" <ach_at_skrzynka.pl> napisał w wiadomości
news:9jekc9$jhe$1_at_news.tpi.pl...
>
> Użytkownik "t00sheen" <m2szyn_at_amedec.amg.gda.pl> napisał w wiadomości
> news:9jejpp$goa$1_at_korweta.task.gda.pl...
> > trzmiel <ach_at_skrzynka.pl> wrote:
> > Wydaje mi sie (choc nie jestem pewien), ze po wygasnieciu gwarancji
> > sklepowej trzeba juz sie zglaszac do dealera lub bezposrednio do
> > producenta.
> > pozdr.
> > tuszyn
>
> o to wlasnie mi chodzi, tylko czy u dealera/producenta cokolwiek zdzialam
?

Jesli gwarancje otrzymales na pismie w karcie gwarancyjnej to tak (na
zasadach okreslonych w tej karcie). W karcie gwarancyjnej jest dokladnie
opisane jakie uszkodzenia i jak dlugo podlegaja naprawie/wymianie
gwarancyjnej i jakie warunki musisz spelnic (dostarczyc w okreslone miejsce,
w oryginalnym opakowaniu, z zasilaczami/kabelkami, oryginalnymi
sterownikami, dokumentacja, itp... itd...).

Jesli o "wieczystej gwarancji" wiesz tylko z reklam to moze byc roznie -
bywaly przypadki, ze "wieczysta gwarancja" obowiazywala jedynie "in United
States & Canada"

HINT: Sprzedawca przed zakupem obieca ci wszystko :) A po sprzedazy bedzie
sie poczuwal tylko do tego co zagwarantowal ci NA PISMIE.



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 22:29:30 MET DST