Re: Soltek 75KAV i DURON750@910

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sun 22 Jul 2001 - 12:40:21 MET DST

"SS" <ssobie_at_poland.com> wrote in message

> Twoje rzeczowe argumenty to powiedziec ,ze cos jest do dupy (w tym wypadku
> SOLTEK ) ????

a gdzie ja Ci to napisalem

> Wiem ,ze masz Abita -

skad te informacje nie mam abita

> ja mam Solteka i rownie dobrze moge powiedziec ze
> seria plyt Abit KT7x (x- dowolna litera) jest do d.....

abit juz od dluzszego czasu obnizyl loty w swoich plytach
(nie tylko pod amd)
i to jest fakt o ktorym nie tylko ja wspominalem

> Jednak uwazam ,ze kazdy sam powinien zdecydowac co kupuje .

jesli wie co robi

> Uwazam , ze Soltek to b.dobra plyta jak na swoja cene ....

ale sa lepsze w bardzo podobnej cenie

> Abit tez, tylko
> opinie o Abitach na wielu grupach dyskusyjnych sa inne od Twoich
> doswiadczen

chyba Ci sie Krzyski pomylily ;-)))
ja mam rozne dowsiatczenia z abitem pod amd zlozylem naprawde duzo
zestawow na abicie kt7x i na pocztku musialem tez duzo poczytac
(przedewszytkim instrukcje czego duzo ludzi nie robi) zeby teraz
bez problemowo skladac zestawy na abitach
..
> Nie polecal bym Abita dla kogos kto 1 raz sklada sam komputer , na grupie
> jest wiele informacji , ktore to potwierdzaja .......

tyz to potwierdzam i wiele razy o tym pisalem, poszukaj w archiwum

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
GGadulec >>> 429818
http://biohazardland.50megs.com/
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!