Re: Problem z monitorem

Autor: Dariusz Jaworowski (darekjaw_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 22 Jul 2001 - 00:59:29 MET DST

DR Hacka wrote:

> Stalo sie cos nieprzyjemnego. Na monitorze zrobila mi sie rysa ktorej nie
> dalo sie usunac. sprobowalem zmywakiem... i jest jeszcze gorzej! Mam na
> monitorze cienkie slady kresek, ktore zajmuja dosc spora powierzchnie! Nie
> ma jakiegos srodka, ktorym moznaby to wypolerowac, bo to jest starsznie
> denerwujace!
> Ps nie smiejcie sie z tego posta, bo to naprawde jest widoczne. W tym
> momencie, jak np. sprzedac monitor???

        A co to za monitor?
Z rok temu synek zrobił mi kilka rys na kineskopie (śrubokrętem) w
świeżo kupionym Sony E200, próbowałem naprawdę wielu sposobów żeby je
usunąć, ale za każdym razem było jeszcze gorzej. Mało brakowało, a
sprzedałbym ten monitor za 500zł, jednak w ostatnim akcie desperacji
rozkręciłem obudowę i okazało się, że do kineskopu przyklejona jest
folia z warstwą ochronną. Zdarłem ją i rysy zniknęły, dokupiłem do tego
filtr Polaroid (coś koło 450zł) i w zasadzie wszystko wróciło do normy.
Po miesiącu kupiłem jednak G200 (była jakaś obniżka), a "stary" monitor
z filtrem sprzedałem (oczywiście, wyjaśniając jego usterkę), w sumie
cała operacja kosztowała mnie około połowy ceny E200. :-((( Tak więc
życzę Ci powodzenia.

Pozdrawiam

Darek J.