Problem z monitorem

Autor: DR Hacka (hacka_at_wp.pl)
Data: Sat 21 Jul 2001 - 11:48:37 MET DST

Stalo sie cos nieprzyjemnego. Na monitorze zrobila mi sie rysa ktorej nie
dalo sie usunac. sprobowalem zmywakiem... i jest jeszcze gorzej! Mam na
monitorze cienkie slady kresek, ktore zajmuja dosc spora powierzchnie! Nie
ma jakiegos srodka, ktorym moznaby to wypolerowac, bo to jest starsznie
denerwujace!
Ps nie smiejcie sie z tego posta, bo to naprawde jest widoczne. W tym
momencie, jak np. sprzedac monitor???

"Tak, jestem przestępca. Moim przestępstwem jest moja ciekawość.
 Moim przestępstwem jest to, że oceniam ludzi po tym co mówią i myślą, a nie
po tym, jak wyglądają"

Dr HACKA =>>> hacka_at_wp.pl