Re: Modem Zoltrix Spirit

Autor: Czarek Gorzeński (czarek_at_szanty.art.pl)
Data: Sun 22 Jul 2001 - 00:12:27 MET DST

I oczom moim ukazała się wiadomość <9jch5l$ljf$1_at_news.tpi.pl>:
> Mam problem. Od miesiąca czasu mój modem Zoltrix Spirit 56k szwankuje. Otóż
> nagle po dłuższej pracy przerywa pracę na kilkadziesiąt sekund i nic wtedy
> nie jestem w stanie zrobić - nawet po wpisaniu do przeglądarki adresu strony
> internetowej lub w outlooku kliknięciu na odbiersz nawet dioda nie chce
> mignąć na znak wysłania,

Renegocjowanie parametrów połączenia w związku ze zmieniającymi się
warunkami na lini?

> nie mogę po połączeniu z Internetem nic zrobić, muszę się rozłączyć,
> zrestartować komputer i po kilku restartach się udaje. Co powoduje ten
> problem?

Problemy z serwerem dostępowym provaidera?
Niemożliwość wynegocjowania protokołu?
Problemy z DNS?

Pozdr

--
Czarek Gorzeński             mailto:czarek_at_szanty.art.pl            GG:77922
-=-=-=-=-=-  Śpiewnik szantowy   ftp://szanty.art.pl/pub/szanty/ezswpdoc.zip