Re: Pentium III vs AMD Athlon

Autor: Czarek Gorzeński (czarek_at_szanty.art.pl)
Data: Sun 22 Jul 2001 - 00:12:26 MET DST

W wiadomości <3B59CB6B.CF8CD84A_at_iname.com> *Radoslaw Sokol* pisze:
> W kinie jakoś masz 48 Hz "odświeżania"
> i 24 fps ruchu i nie widzisz ani migotania, ani braku płynności
> ruchu :)

Sądziłem że przeplot występuje tylko w TV, a w kinie wyświetlane są pełne
klatki. Chyba że identyczna klatka wyświetlana jest dwukrotnie, ale to nie
ma sensu. Mógłbyś rozwinąć?

Pozdr

--
Czarek Gorzeński          GG:77922          d. Internetowy Śpiewnik Gitarowy
-=-=-=-=-=-=-  mailto:czarek_at_szanty.art.pl  http://spiewnik.gitarowy.prv.pl/