Modem Zoltrix Spirit

Autor: << Kloss >> (rocky100_at_wp.pl)
Data: Sat 21 Jul 2001 - 20:13:04 MET DST

Mam problem. Od miesiąca czasu mój modem Zoltrix Spirit 56k szwankuje. Otóż
nagle po dłuższej pracy przerywa pracę na kilkadziesiąt sekund i nic wtedy
nie jestem w stanie zrobić - nawet po wpisaniu do przeglądarki adresu strony
internetowej lub w outlooku kliknięciu na odbiersz nawet dioda nie chce
mignąć na znak wysłania, tak jakby całe oprogramowanie nie działało. Opera i
Netscape oraz programy innych producentów działają podobnie. Nie pomogło
formatowanie dysku i reinstalacja systemu - ten sam proble. Ponadto, czasami
nie mogę po połączeniu z Internetem nic zrobić, muszę się rozłączyć,
zrestartować komputer i po kilku restartach się udaje. Co powoduje ten
problem?