Modem ASMAX V.90 Surfer jako telefon

Autor: Marek \(MAROGO\) (marogo2310_at_wp.pl)
Data: Sat 21 Jul 2001 - 20:22:31 MET DST

Czesc !

  To pytanie jest glownie do uzytkownikow modemu
ASMAX V.90 Surfer. Nie ma on dodatkowego gniazda
do mikrofonu i sluchawek.Chodzi mi o to, jak mozna
prowadzic rozmowe telefoniczna przy uzyciu tychze
gniazd wbudowanych w karte dzwiekowa,a mam juz
b. stara dzwiekowke Sound Blastera 16 na ISA.
   Kombinowalem z "telefonem komputerowym",wybiera
numer,ale po polaczeniu z rozmowca nic nie slychac
obustronnie.Mikrofon dziala prawdlowo,slychac go w
glosnikach komputerowych.Moze trzeba zainstalowac
jakis program ?
   Prosze o wskazowki.

Z gory dzieki....

Pzdr.