Re: Duże podwyżki cen sprzętu komputerowego. W-wa.

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sat 21 Jul 2001 - 20:02:06 MET DST

"Tomasz Radko" <trad_at_poczta.interia.pl> wrote in message

> Było się ubezpieczyć od ryzyka kursowego. To się nazywa "rynek opcji".

ales sie rozwiniety nagle zrobil
a myslisz ile przedsiebiorstw stac na cos takiego

> I teraz, na początku lipca, nagle przestało się opłacać wymieniać dolary
> na złotówki i pakowac w obligacje, nie? Zwłaszcza przy sapdającej (w
> czerwcu) inflacji.

ktora i tak jest wieksza w porownaniu do zeszlego roku

> Ech...Odróżnij, chłopie, _prawdę_, od wyborczej propagandy.

dalej masz klapki na oczach

> ROTFL!
>
> Rozumiem, skąd bierze się tak wszechstronna i szeroka orientacja w
> problemach współczesności. LOL!

widze ze rozwijasz sie coraz bardziej

> Siła nabywcza złotówki jest dwa razy wyższa od jej kursu (za
> równowartośc dolara można w Polsce kupić dwa razy więcje towarów lub
> usług, niż na Zachodzie).

to teraz policz sobie sredna zarobkow w krajach na zachodzie i u nas

zaczyna mi byc szkoda pradu zeby dyskutowac z toba
skoro dla ciebie najwazniejszy jest kurs waluty
a to ze reszta gospodarki pada zupelnie na pysk
ciebie kompletnie nie obchodzi

> A to już zostawiam Ci do samodzielnych przemyśleń.

a tobie radze wyrzec za okno i rozejrzec sie po otaczajacym
ciebie swiecie to ze kurs zlotowki rosnie oplaca sie importerom
(np sprzetu komputerowego) albo ludziom wyjezdzajacym za granice
a zwyklemu zjadaczowi chleba (gornikowi czy rolnikowi) to nie pomoze
bo jak nie stracil jeszcze pracy to haruje do upadlego zeby nakarmic i ubrac
jakos swoje dzieci
a tak wogle to dal bym ci szlifierke zebys zapieprzal 12 godzin w stoczni
szlifujac sekecje statkow w upale albo deszczu i ciekawe czy bys
byl wtedy tak rozwinity

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
GGadulec >>> 429818
http://biohazardland.50megs.com/
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!