Re: Duże podwyżki cen

Autor: Tomasz Radko (trad_at_poczta.interia.pl)
Data: Mon 23 Jul 2001 - 14:33:29 MET DST

Krzysiek napisał(a):

> "Tomasz Radko" <trad_at_poczta.interia.pl> wrote in message

> ales sie rozwiniety nagle zrobil

??????

> a myslisz ile przedsiebiorstw stac na cos takiego

A niby dlaczego całe społeczeństwo ma za nich ponosić ryzyko kursowe?

> ktora i tak jest wieksza w porownaniu do zeszlego roku

I co z tego? W _czerwcu_ inflacja _spadała_. Nie ma żadnego powodu, aby
nagle i nieoczekiwanie w poczatku lipca zlotówka spadła o 10%.

> dalej masz klapki na oczach

Znowu przytłaczasz mnie liczbą i błyskotliwością arguemntów. Chyba sie
rozpłaczę.

> widze ze rozwijasz sie coraz bardziej

??????

> to teraz policz sobie sredna zarobkow w krajach na zachodzie i u nas

Co to ma do rzeczy? Czy rozumiesz, o czym piszesz? Czy tylko tak sobie
pieprzysz bez ladu a skladu?

> zaczyna mi byc szkoda pradu zeby dyskutowac z toba
> skoro dla ciebie najwazniejszy jest kurs waluty
> a to ze reszta gospodarki pada zupelnie na pysk
> ciebie kompletnie nie obchodzi

Znajdź w moich postach tezę, że wazny jest _tylko_ kurs waluty, to kupię
ci domek na Hawajach.

> a tak wogle to dal bym ci szlifierke zebys zapieprzal 12 godzin w stoczni
> szlifujac sekecje statkow w upale albo deszczu i ciekawe czy bys
> byl wtedy tak rozwinity

Jak rozumiem Ty własnie tak zapieprzasz. To nawet widać.

pzdr

TRad