Re: Czy dysk ATA100 zadziała na płycie z ATA33? (pilne pliz!)

Autor: JFK (jfk_at_okg.gdynia.pl)
Data: Sat 21 Jul 2001 - 15:31:59 MET DST

> Ja mam dysk ATA100 i chodzi mi na ATA66. Gdzieś nagrupach (niedawno) ktoś
> mówił, że ma dysk ATA100 i bez problemów działa z ATA33 :-)
przyznaje sie :))))
ja tak mam
sigejcik barracude III ata 100 40 gb
puszczony na plycie bx co prawda wymagany byl update biosu ale to dlatego ze
nie widzial tak duzych dyskow
poza tym spoko
zakupilem taki szybki bo zmaierzam w niedlugim czasi zmieniac plyte plus ram
plus prob i dysk se wykorzystam wreszcie z pelna predkoscia :))
ale poki co nie ma problemu chodzi jak zloto
pozdrawiam
JFK
ps w razie jakis pytan zapraszam na priv
jfk_at_okg.gdynia.pl