Re: jak sprawdzic karte grafiki?

Autor: Tomasz Wiechuła (tomasz.wiechula_at_pse.pl)
Data: Sat 21 Jul 2001 - 13:10:48 MET DST

On 21 Jul 01, at 11:52, PhoeniX wrote:

> Nie. Można by dyskutować, że jak się chipset przegrzewa (przy podkręcaniu
> chipa)
> to skraca się jego żywotność jednak jak się przegrzewa to nie ma stabilności
> więc
> na pewno nikt nie używał by karty z przegrzewającym się chipem.
> Co do podkręcania pamięci na karcie to nie ma to żadnego znaczącego dla
> użytkownika
> wpływu. Jeśli karta chodzi bez zarzutów to nie ma się co martwić.

Polemizowałbym z tym stwierdzeniem, że podkręcenie pamięci nic
nie daje. Na swoim GF2 MX (inna sprawa, że słabym - MSI coś
tam), ze standardowo taktowaną pamięcią (166MHz) uzyskałem w
3dMarku 2001 ok. 1180pkt. Po podkręceniu jej na granicę
stabilności (192MHz) dostałem wynik 1450 pkt. Jakaś różnica więc
chyba jest? Chyba że tylko moja karta wykazuje taką anomalię?