Re: jak sprawdzic karte grafiki?

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Sat 21 Jul 2001 - 11:52:48 MET DST

> Kupiłam tą kartę i sama jej nie podkręcałam z pewnością.

Więc z pewnością nie jest teraz podkręcona :-)

> Ale nie kupiłam jej nowej i nie wiem, np. czy nie mogła być podkręcana
> wcześniej.

Nawet gdyby była to nic to nie szkodzi.

> Jeśli, jak piszesz, to nie może być zrobione na stałe, to czy np. nie
uszkadza
> w jakis trwały sposób karty.

Nie. Można by dyskutować, że jak się chipset przegrzewa (przy podkręcaniu
chipa)
to skraca się jego żywotność jednak jak się przegrzewa to nie ma stabilności
więc
na pewno nikt nie używał by karty z przegrzewającym się chipem.
Co do podkręcania pamięci na karcie to nie ma to żadnego znaczącego dla
użytkownika
wpływu. Jeśli karta chodzi bez zarzutów to nie ma się co martwić.

> I czy jest jakis sposób na upewnienie się, że karta jest w pełni sprawna?

Używać jej i sprawdzić czy działa jak należy (czyt. stabilnie).

> Jeśli to modeler 3D, jak się domyślam, to chyba tą samą rolę spełni
Blender
> np.?Czy się mylę?

3D Mark 2001 czy 2000 to porgramy wyświetlające grafike różnego rodzaju (3D
i 2D)
dla testowania wydajności i stabilności systemu (w tym karty graficznej).

--
Pozdrawia:
file://==PhoeniX==\\