Re: jak sprawdzic karte grafiki?

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Sun 22 Jul 2001 - 13:10:58 MET DST

> Polemizowałbym z tym stwierdzeniem, że podkręcenie pamięci nic
> nie daje. Na swoim GF2 MX (inna sprawa, że słabym - MSI coś
> tam), ze standardowo taktowaną pamięcią (166MHz) uzyskałem w
> 3dMarku 2001 ok. 1180pkt. Po podkręceniu jej na granicę
> stabilności (192MHz) dostałem wynik 1450 pkt. Jakaś różnica więc
> chyba jest? Chyba że tylko moja karta wykazuje taką anomalię?

Żadna to anomalia :-)
W wydajności różnica jest. Co innego z zużywaniem się elementów przez
ich przetaktowywanie o które pytała Justyna.
Nawet jak ktoś miał podkręcone pamięci to nie ma to żadnego negatywnego
wpływu na ich stan techniczny tak więc nie ma sobie czym głowy zawracać
jeśli karta pracuje stabilnie.

--
Pozdrawia:
file://==PhoeniX==\\