Re: jak sprawdzic karte grafiki?

Autor: Justyna Biała (nell_at_skrzynka.pl)
Data: Fri 20 Jul 2001 - 16:17:56 MET DST

On Fri, 20 Jul 2001 15:46:20 +0200, PhoeniX <najbergg_at_kki.net.pl> wrote:
> Jeśli jednak kupiłaś tą karte do swojego komputera to nawet nie musisz
> sprawdzać czy nie jest
> podkręcona bo nie ma możliwości podkręcić karte na stałe. Robi się to
> programowo z poziomu
> sterowników.

Kupiłam tą kartę i sama jej nie podkręcałam z pewnością.
Ale nie kupiłam jej nowej i nie wiem, np. czy nie mogła być podkręcana
wcześniej.
Jeśli, jak piszesz, to nie może być zrobione na stałe, to czy np. nie uszkadza
w jakis trwały sposób karty.
I czy jest jakis sposób na upewnienie się, że karta jest w pełni sprawna?

> Użyć 3DMark 2000 lub 2001 aby pochodził przez conajmniej pół godziny.

Jeśli to modeler 3D, jak się domyślam, to chyba tą samą rolę spełni Blender
np.?Czy się mylę?

pozdrawiam

nell