Re: jak sprawdzic karte grafiki?

Autor: gm (gm_at_poczta.gazeta.pl)
Data: Fri 20 Jul 2001 - 19:31:17 MET DST

Użytkownik "Justyna Biała" <nell_at_skrzynka.pl> napisał w wiadomości

> I czy jest maksymalnie wykorzystywana podczas pracy.
> Nie wiem, co jeszcze innego poza, jak się zorientowałam, ustawieniami
parametrów
> można tym programem zrobić.
> No i gdzie mam wpisać te czestotliwości, lub odczytać ...
>
> pozdrawiam
>
> nell

a wiec tak jezeli masz PowStrip 3 a sadze ze tak
prawy przycisk myszy na ikonke ps w trayu tam gdzie zegar powinna byc po
uruch
nastepnie performance profiles > configure i tam znajduja sie opcje do
podkrecenia karty
jezeli nie podkrecona to wartosci takie jak pisalem lub bardzo bliskie

jesli chcesz sprawdzic te i inne wartosci istotne dla wydajnosci grafiki np
rdzen pamiec czy inne ustawienia to
options > adapter information

lub

options>preferences>quick setup

i tam powinno byc te wartosci podane rdzen pamiec czyli
engine memory

greg