Re: jak sprawdzic karte grafiki?

Autor: Justyna Biała (nell_at_skrzynka.pl)
Data: Fri 20 Jul 2001 - 16:13:33 MET DST

> programik power strip
> dla tnt2 i tnt2 m64
>
> 125MHz rdzeń
> 150MHz pamięć

Dzięki za radę.
Ściągnęłam power strip ale nie mam z takimmi rzeczami doświadczeń żadnych.
Jak mam tego użyć do sprawdzenia, czy moja karta nie była podkręcana?
I czy jest maksymalnie wykorzystywana podczas pracy.
Nie wiem, co jeszcze innego poza, jak się zorientowałam, ustawieniami parametrów
można tym programem zrobić.
No i gdzie mam wpisać te czestotliwości, lub odczytać ...

pozdrawiam

nell