Re: problem z Geforce-2 mx200

Autor: Grzech (grzech2000_at_poland.com)
Data: Thu 19 Jul 2001 - 22:32:17 MET DST

Użytkownik "Segoy" <rafszla_at_panda.bg.univ.gda.pl> napisał w wiadomości

> zainstalowałem ostatnie oficjalne detonatory Nvidii - wersja 12.41 (o ile
> dobrze pamietam) i problem zniknął - 4 godziny grania bez żadnych
problemów.
> spróbuj - może tobie też pomoże
> BTW. słyszalem wiele negatywnych opinii o DX8, ja używam DirectX 7.0

może mało słucham, ale żadnej negatywnej opinii o DX8 nie słyszałem.
sterowniki o których wspominasz, bodajże od serii 7.xx, optymalizowane
są właśnie dla dx8. nie znam się na tym zbyt dobrze, ale w dx8 przebudowano
zasadniczo engine graficzny (ddraw i d3d), dodając parę bajerów m. in.
dla geforce'a (vertex shader itp)
grzech