Re: problem z Geforce-2 mx200

Autor: Segoy (rafszla_at_panda.bg.univ.gda.pl)
Data: Thu 19 Jul 2001 - 14:01:01 MET DST

wczoraj mialem dokładnie ten sam problem z Diablo II expansion set.
po 5 minutach gry zwis kompa.
mam Leadteka GeForce 2MX
zainstalowałem ostatnie oficjalne detonatory Nvidii - wersja 12.41 (o ile
dobrze pamietam) i problem zniknął - 4 godziny grania bez żadnych problemów.
spróbuj - może tobie też pomoże
BTW. słyszalem wiele negatywnych opinii o DX8, ja używam DirectX 7.0

pozdrawiam
Segoy

Użytkownik orientman <dalnecik_at_wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:NQz57.33692$Gy3.1132387_at_news.chello.at...