Re: Potrzebuje pomocy

Autor: Przemmo (nemes_at_poczta.fm)
Data: Fri 20 Jul 2001 - 16:21:14 MET DST

> jesli sie tobie zechce to w archiwum i na grupie zostalo juz powiedziane
> wszystko! w tym temacie. benchmark.pl tweak.pl tomshardware.pl in4.pl
>
> o monitorach tez wszystko - ile masz $ na monitor?

Ja doskonale zdaje sobie sprawe z tego, ze gdzies informacje na ten temat
sie znajduja. Zycze jednak powodzenia przy probie znalezienia odpowiedzi
wsrod kilku tysiecy wiadomosci. O ile sie nie myle, grupy dyskusyjne sa po
to, zeby kazdego traktowac w sposob indywidualny i w miare mozliwosci mu
pomagac (NIE odsylajac po pomoc gdzie indziej). Poza tym postep w
informatyce jest tak ogromny, ze mowa o "archiwum" mija sie po prostu z
celem. Rozumiem, ze nie kazdemu chce sie udzielac informacji. Jezeli jednak
ktos chce, niech przekaze mi opinie dotyczace tego, o co pytalem. Dzieki!!!

N_E_M_E_S