Re: zewnetrzna nagrywarka - inne pytanie

Autor: Manuela (manuela_at_polbox.com)
Data: Fri 20 Jul 2001 - 13:26:09 MET DST

jar wrote:

> 1. Jaka nagrywarke na USB mozecie polecic? Zastanawiam sie nad HP 8230e,
> albo Iomega Predator. Cena podobna, ale moze cos jest lepsze?
> 2. Do niektorych nagrywarek zewnetrznych USB jest dodawany kabel audio. Do
> czego on sluzy? Moge sobie podlaczyc tam dowone urzadzenie audio "z
> zewnatrz"?

Przy nagrywarkach USB zwykle są trochę dziwne sterowniki i nie każdy program
do nagrywania zadziała. Z Iomega nie mam doświadczeń, ale HP kilka sprzedałem
i Klienci byli zadowoleni.
Kabel audio zapewne do odtwarzania płyt audio czyli do podpięcia między
napędem
a wejściej audio in na katcie dźwiękowej.
http://spin.siedziba.pl