Re: Pytanie o sprzet ;-))

Autor: JFK (jfk_at_okg.gdynia.pl)
Data: Fri 20 Jul 2001 - 13:36:55 MET DST

> lol... jakby nie bylo - o sprzet ;))
> mi obojetne jaki pisak - u mnie zaden sie nie rozmauje :)) czy to marker
> 'wodoodporny', czy jakis zwykly... :))
musze cie zmatrwic to nie zalezy od pisaka tylko od plyty
w wiekszosci wypadkow
ale jesli juz przy tym "sprzecie jestesmy to polecam
wszelkiego rodzaju markery permanetne do pisania po szkle
niestety nie moge podac ci konkretnej wersji bo nadruk na mouim markerze
niestety permanenty nie byl :(((((((
no i sie zmazal a szkoda bo jest na prawde rewelacyjny i zastanawiam sie co
zrobie jak mi sie skonczy
JFK