Re: Problem z kartami PCI w PC

Autor: vladek_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 20 Jul 2001 - 13:29:10 MET DST

> czy plyta to Intel czy chipset to intel a plyta to abit ,a Ty uzywasz
> HPT370 ? jezeli tak to czytaj instrukcje, oj czytaj, ktore urzadzenia
> sa do ktorych slotow przypisane i przerwania wspoldzielone z HPT370
> jezeli nie to bedzie lepiej, reszta - ustawienia w biosie w nastepnym
> odcinku- kiedy podasz model plyty.
> --
> pawel
model płyty 9BXAN JetWay, chipset Intel 440BX (FW82443BX/FW82371EB) BIOS AWARD
Co do instrukcji to jest napisane że z 16 IRQ system zostawia 6 wolnych na
expansion cards, dodam że przy tej pełnej obsadzie kartami slotów PCI winda nie
zgłosiła konfliktów pomiędzy urządzeniami więc chyba zadna z tych kart nie ma
na sztywno tego samego IRQ. No chyba że jednak jakiś konflikt jest. Czy 6
przerwań jest w puli do automatycznego przydzielenia kartom, czy są takie które
trzeba wybrać na sztywno (zworki na karcie itp)? Nic tu o tym nie ma.