Autor: Paweł Handzlik (phand_at_poczta.fm)
Data: Thu 19 Jul 2001 - 13:51:00 MET DST
Użytkownik "ZeTh^" <bobasek_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
news:9j272q$pj$1_at_news.tpi.pl...
> Biorac pod uwage to ze gdy oddalem sony g200 do serwisu to mi kineskop
> porysowali to proponuje kazdy inny tylko nie sony
> po powrocie z serwisu nawet bylo brak zbieznosci kolorow tak jakby
> kineskopik tylko wymienili
> odradzam zakupu g200 ze wzgledu na ich "wspanialy" serwis i ich dbalosc o
> klienta
A to ciekawe. Ja również miałem _przyjemność_ (poważnie) kontaktować się z
serwisem SONY i jedyne moje zastrzeżenie, to brak monitora zastępczego na
czas naprawy. Zostałem obsłużony miło, szybko i bez problemów. Może winien
jest raczej Twój lokalny przedstawiciel serwisowy, nie sądzisz?
Pozdrawiam,
PeH
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 22:29:03 MET DST