Re: Duron 750@800 i dym w windowsach

Autor: Tomek T. Neas (neas..post.p1)
Data: Thu 19 Jul 2001 - 17:42:19 MET DST

"Piotr Traczykowski" <ptracz_at_ippt.gov.pl> pisze:

>Alez napisalem ze wystepuje tylko przy czestotliwosci 800 (6x133) i 933
>(7x133) - jest to chyba jednoznaczne ?

Są to częstotliwości wyższe niż nominalne. Stąd moim zdaniem
nie zaszkodziłaby zmiana napięcia (warto spróbować wszystkiego po
kolei), aczkolwiek problem jest na tyle dziwny że trudno
jednoznacznie udzielić odpowiedzi - stąd te 'pomysły'.

>Ok, ale post byl sformulowany bardzo dokladnie - nie napisalem "przy
>FSB=133" ani "powyzej XXX MHz" ale "przy 800 i 933" z dokladnym podaniem
>FSB.

Ale dopiero teraz napisałeś że na 9x100 chodzi normalnie. Z
Twojego postu to nie wynikało, teraz wiadomo że nie jest to
kwestia procka...

> [...]
>przeciagniu okienka (chyba ze nacisniecie myszki i rownoczesne ciagniecie
>wlacza jakis duzy pobow pradu nieudokumentowany przez M$ ;-)) z reszta o ile
>pamietam to dalem na probe 1.7V (bez sense z reszta) i nic sie nie zmienilo.
>Podnoszenie napiecia byloby uzasadnione gdyby przy 800 bylo ok a przy 866
>sie kladalo (w obu przypadkach FSB=133) a nie odwrotnie. Opisany "fenomen"
>raczej nie ma nic do rzeczy z napieciem na procu (na AGP raczej tez nie),
>chyba ze ktos mi udowodni ze ciagniecie okienka powoduje wyzsze
>zapotrzebowanie na energie niz granie w Diablo II LoD lub odpalanie

A próbowałes 'odkręcić' procek na karcie graficznej? To jest
naprawdę dziwna sprawa, bo trudno znaleźć jakiś związek pomiędzy
dziwnym zachowaniem w 2D a puszczeniem procka na FSB 133...
Próbowałeś np. włożyć inną kartę graficzną? Jeżeli byłoby dobrze,
to wiedziałbyś mniej więcej w jakich okolicach szukać rozwiązania...

--
                 | For you, life is just like chess |
  Tomek T. Neas  | If   you   don't   make  a  move |  neas..post.p1