Re: Duron 750@800 i dym w windowsach

Autor: Piotr Traczykowski (ptracz_at_ippt.gov.pl)
Data: Fri 20 Jul 2001 - 10:11:32 MET DST

Użytkownik "Tomek T. Neas" <neas..post.p1> napisał w wiadomości
Odkrecac nie probowalem bo do tej pory dzialalo wszystko dobrze, mam
wrazenie ze jest to kwestia konfiguracji D750 +Kt7A + GF256DDR + (co tam
jeszcze). Sprawdze w weekend z inna karta graficzna, ale co to da ? Bedzie
to savage 3d wiec zupelnie inny sprzet wykorzystujacy AGP troszke slabiej
nie wiem czy to mi cos da jak sie okaze ze tez nie chodzi to chyba plyta
jest uwalona.

Piotr Traczykowski