Re: IBM 30GB 7200rpm

Autor: .Peeter (peeter_at_box43.pl)
Data: Thu 19 Jul 2001 - 14:36:04 MET DST

"Piotr " Arnold " Ulczok" <pul_at_kki.net.pl> wystukał(a):
> a) czasem (raczej czesto) zaczyna bardzo glosno chodzic, wyjade przy tym
> dzwiek ktory kojarzy mi sie tylko z odglosem wydawanym przez licznik
Geigera
> przy materiałach promieniotwórczych

u mnie bylo bardzo podobnie...

> b) czasem wydaje dzwiek jakby sie wylaczal (albo parkowal glowice), przy
> czym napewno sie nie wylacza
> bo okres powrotu do dzialania jest duzo krotszy niz przy wlasciwym
> wylaczeniu napiecia.

tu tez bylo podobnie...

oddalem go do serwisu, tam stwierdzili ze jest sprawny (a halas i wibracje
to pies...) wiec pogadalem sobie z odpowiednia osoba w tejze firmie i
wyslali go do serwisu IBM. po miesiacu dostalem nowy...

--
Pozdruffka
.Peeter