Re: IBM 30GB 7200rpm

Autor: Dafi (dafi_at_skrzynka.pl)
Data: Thu 19 Jul 2001 - 22:42:10 MET DST

Użytkownik "Piotr " Arnold " Ulczok" <pul_at_kki.net.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Problemik z dyskiem - objawy:
>
> a) czasem (raczej czesto) zaczyna bardzo glosno chodzic, wyjade przy tym
> dzwiek ktory kojarzy mi sie tylko z odglosem wydawanym przez licznik
Geigera
> przy materiałach promieniotwórczych

Mialem podobnie i tez czekalem az wreszcie cos pojdzie porzadnie.
Niestety (stety) w miedzyczasie uruchomilem sciagniety ze strony www IBM'a
programik do testowania dysku i takze regulacji glosnosci (dla serii DTLA).
Po wyciszeniu dysku na maksa (dla proby) zgrzyty zniknely (i dysku tez juz
wcale nie slyszalem). Wrocilem glosnosc spowrotem a zgrzyty sie nie
pojawily.
Dysk hula tak juz 6 miesiac i nie ma na razie objawow nawrotu choroby.

Nie wiem tylko czy dobrze ze tak sie stalo i nie siadzie za rok, bo znowu mu
cos tam sie obudzi jakis defekt czy co?

Dafi