Re: Windows 98 i 256 Mg RAM - jak wymusic pelne wykozystanie.

Autor: GLide (glyder_at_priv.onet.pl)
Data: Thu 19 Jul 2001 - 11:42:46 MET DST

On 17 Jul 2001 14:49:07 +0200, <adadur_at_poczta.onet.pl> wrote:

>Jak koleś dokupił sobie 128MB RAMu to pożyczyłem od niego na jeden dzień - no
>właśnie kicha nic specjalnego to nie dodało (a mam 128) pomimo że w sumie było
Jesli tylko grasz to rzeczywiscie te dodatkowe 128MB moze niewiele dac
( no moze nie zawsze). Natomisat jesli uzywasz bardziej
pamieciozernych programow (obrobka grafiki itp ) to dodatkowa pamiec
jest conajmniej wskazana chociaz taka praca pod win98 jest dosc
dyskusyjnym rozwiazaniem.

>256MB. Z drugiej strony inny znowu koleś - nie wiem na jakim systemie pracuje
>napewno win98 lub Millenium - ma 1x256 i 1x128 = 384 MB i system sporo kożysta
>z pliku wymiany to znaczy HDD mało co mieli mnustwo leći odrazu z pamięci.
Bo windowsy 9x same z siebie kiepsko radza sobie z zarzadzaniem tak
duza iloscia pamieci i potrzeba ingerencji uzytkownika aby zmusic je
do sensowniejszej pracy.

Pozdro
GLide