RE: Problem z Soltek KAV + GeForce2 MX400

Autor: Sebastian.Sobieraj_at_natned.com.pl
Data: Thu 19 Jul 2001 - 11:43:03 MET DST

-----Original Message-----
From: Nathan [mailto:bobula_at_rabbit.if-pan.krakow.pl]
Sent: Thursday, July 19, 2001 11:41 AM
To: pl-comp-pecet_at_newsgate.pl
Subject: Re: Problem z Soltek KAV + GeForce2 MX400

Sebastian.Sobieraj_at_natned.com.pl napisał(a):

> Prawdopodobnie pierwsza "rada" oprocz mojej bedzie stwierdzenie ,ze SOLTEK
> jest do dupy :-)))))) (Oczywiscie mozesz to olac !!!)

>sam jestes do .....
>jak ktos nie potrafi sobie zrobic dobrego konfiga to i swiety >Boze nie
>ponoze...
>Nathan

Niech kolega uwaznie czyta posty co !!!! Sam mam Solteka i jestem bardzo
zadowolony !!!
Moja uwaga byla ironiczna ,gdyz jest grupa osob ktora kazdy sprzet poza
Abitem czy ASusem oraz Teac uwaza za gowniany :-)))
Oni najczesciej odpisuja - masz problem bo twoj sprzet jest do d .....

Teraz chyba jest jasne o co mi chodzilo ????