Re: Windows 98 i 256 Mg RAM - jak wymusic pelne wykozystanie.

Autor: adadur_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 17 Jul 2001 - 14:49:07 MET DST

> Jak ustawic w Windows 98 tak aby system ten kozystal w pelni z zasobow 256
> Mg Ram ? chodzi mi o to aby dolozenie pamieci mialo zeczywiste odbicie w
> wydajnosci pracy komputera.

Jak koleś dokupił sobie 128MB RAMu to pożyczyłem od niego na jeden dzień - no
właśnie kicha nic specjalnego to nie dodało (a mam 128) pomimo że w sumie było
256MB. Z drugiej strony inny znowu koleś - nie wiem na jakim systemie pracuje
napewno win98 lub Millenium - ma 1x256 i 1x128 = 384 MB i system sporo kożysta
z pliku wymiany to znaczy HDD mało co mieli mnustwo leći odrazu z pamięci.
adadur