Re: Nagrywarka CD-W512EB Teac

Autor: adadur_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 19 Jul 2001 - 09:36:57 MET DST

Faktycznie godna polecenia. O nagrywaniu danych szkoda gadać. Nagrałem plytki
audio narazie nagrywam z prędkością x2 (nagrywarkę mam od 3 tygodni) na płytki
Verbatim MetalAzo chodzą mozna powiedzieć wszędzie tzn:
Na CD od wieży: Pionier PDS705
Nagrywarka od wieży Philips
Oraz co ważna na starym jamniku Sanyo
Nie ma problemów z otważaniem, niedługo spróbuję nagrywać audio x4.
Płytki nagrywalem bezpośrdnio z mp3 przy pomocy Noro (najnowszy) jednak
czytając wiele postów wysuwam wnioski że z nowa wersja Nero jest jakaś
skaszaniona, różni ludzie mają rożne problemy. Osobiście przeszedłem na WinOnCD
3.8 PE i właśnie ten soft polecałbym na początek.
adadur