Re: Athlon: Wymiana wentylatora

Autor: . : : Krzysztof : : . (krionix_at_poland.com)
Data: Mon 16 Jul 2001 - 13:38:53 MET DST

Uzytkownik "Tomasz Kochmanski" <nospam-kochmans_at_polbox.com> napisal w
wiadomosci news:3B52C0DA.7CF992D9_at_polbox.com...
> Jest sobie Athlon 1133MHz. Siedzi na nim jakis wiatrak, ktory chyba
> zaczyna sie psuc (chodzi coraz glosniej i coraz wolniej) wiec
> przymierzam sie do wymiany. Moje pytanie brzmi:
>
> Czy po zdjeciu starego wentylatora trzeba oczyscic procesor z resztek
> pasty silikonowej, czy tez mozna zalozyc nowy wiatrak od razu (przy
> zalozeniu, ze nowy wiatrak tez ma silikon)?

oczywiscie oczyscic - alkoholem izopropylowym itp.

> P.S.1.
> Co sie stanie jesli wentylator sie calkiem zepsuje i stanie? Ktory
> scenariusz jest bardziej prawdopodobny:
>
> a) procesor sie przegrzeje, zawiesi sie i zacznie stygnac
> b) procesor sie przegrzeje i spali sie zanim zdazy sie zawiesic.

raczej B, chyba nie masz na tyle $ by sprawdzac ?

> P.S.2.
> Widzialem takie wentylatory, ktore montuje sie w miejsce sledzia z tylu
> obudowy. Ich zadaniem jest wyciaganie goracego powietrza na zewnatrz.
> Czy takie cos jest skuteczne (mniejsza o halas)?

gorace pow. idzie do gory - one zasysaja te z dolu....
zrob przeciag w obudowie - na dole z przodu wciaga zimne pow.
a zasialcz u gory wywala na zewnatrz