Re: Pilot -> czujnik -> komputer

Autor: Nikon (nikon2000_at_go2.pl)
Data: Mon 16 Jul 2001 - 12:35:47 MET DST

ABIT daje do karty dzwięku pilota i mozna nim obslugiwac niemalze wszystko
poczynajac wlasnie na Winampie a konczac na Notepadzie.
Podlacza sie odbiornik do gniazda z klawiatury , ( jest taka przejsciowka )
i do tego potem
klawiature .

Nikon

Użytkownik Turbos <turbos5_at_friko5.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3B3B86E1.A634C941_at_friko5.onet.pl...