Re: polaczenie dwoch komputerow przez port szeregowy lub rownolegly

Autor: Dawid (sds_at_sdfs.sd)
Data: Mon 16 Jul 2001 - 10:30:01 MET DST

news.apk.net <merauder_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> Czesc,
>
> Czy kto mi moze podac adres strony internetowej gdzie mozna znalezc
> informacje na temat jak podlaczyc dwa komptery przez porty ?
> Jakiego oprogramowania do tego uzyc lub jak skonfigurowac komputery ?
> pozdr.
>
> Andrzej

**
Wg najlepszy program do laczenia dwoch kompow to Norton Commander (opcja
Prawy->Polacz). dziala to strraaaasznie wolno, ale da sie wysylac *.doc lub
*.txt. Kiedys przesylalem Windows 95sr chyba z 3 albo 4 godziny, przez
szeregowe polaczenie. Zdecydowanie korzystniej, ale drozej, jest zakup dwoch
kart sieciowych. Pod Windoza tez dziala, ale lepiej pod NC.

Pozdrawiam,
Dawid