Re: problem z kopiowaniem duzych plikow pot abit kt7 raid- pomoglo!!!

Autor: SVerhoeven (SVerhoeven_at_wp.pl)
Data: Mon 16 Jul 2001 - 10:29:47 MET DST

Hejo
Dzieki wszystkim za cenne rady i uwagi
Dzieki Luka za bios.
No i coz wszystko lazi jak nalezy :-)))
Najpierw odinstalowalem 4in1 ver. 30 potem jak zwykle wiersz polecen trybu
awaryjnego i upgrade biosu, nastepnie sterowniki 4.32 i proba kopiowania
tegoz samego co wtedy i poszlo rowno gladko i przyjemnie.
He, dziwna rzecz, zaraz po odinstalowaniu 4.30, resecie i podnoszeniu 98 se
zakomunikowal na dzien dobry prg wykonal niedozwolona operacje, ale pozwolil
kontynuowac :-) .
No i jeszcze smiszna sprawa teraz w trakcie staru win98se moja mysz zaczyna
swiecic jak kierunkowskaz od malucha 126p. (mam microsoftowego opticala),
poprzednio tylko sie zapalala.

No to jeszcze raz dzieki
zdrowko
sver