Re: symbol plyty - jaka plyta?

Autor: Rockeater (quantum_at_icenet.com.au)
Data: Mon 16 Jul 2001 - 10:33:32 MET DST

Użytkownik "David" <david_t_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Mam symbol plyty:
> MB-586VXU8
> jest to stara plyta nie wiem czy nawet obsluguje MMX, jak mozna sie
> dowiedziec tylko po symbolu jakiego jest producenta i zdobyc dane dotyczce
> parametrow tech.?
>
> Z gory dzieki

Każdy sprzęt sprzedawany w US ma certyfikat wystawiony przez Federal
Communication Commission (FCC) i ma na płycie drukowanej FCC number. Z tym
numerem idziesz na:
http://www.fcc.gov/fcc-bin/ead
i szukasz. Dostajesz nazwę producenta, model, adres producenta, parametry
techniczne i web address (nie zawsze).
Może ci to pomoże.
Roman