ghost (upałów)

Autor: Wieliczanin (kgeorge_at_box43.pl)
Data: Sun 15 Jul 2001 - 18:20:39 MET DST

Właśnie wczoraj, "wykorzystałem" zalety Nortona Ghosta i niechcący
zlikwidowałem zawartości partycji "D,E,F". Pozostała mi tylko partycja "C".
"Partition Magikiem" przywróciłem Partycje D,E,F, w prawidłowej wielkości
(nie formatując ich) lecz są one puste.
Póki co, nic na nich nie zapisuję, może coś z nich wyduszę.

Szanowni "grupowicze" jakie prognozy stawiacie, co z tym dalej robić?
Czy Norton Ghost, w procesie przywracania obrazu, formatuje partycje,
czym są one zapisywane?
Czy Ktoś już to przerabiał?

Z pozdrowieniami
                                 KJ